maandag 23 april 2012

Count your blessings

De laatste paar dagen werden wij blij van zelfgemaakte cake.. Lekker met stukjes appel en kaneel. De kinderen konden er geen genoeg van krijgen..


En we werden uitgenodigd door vrienden, ze hadden voor ons gekookt! Het was erg lekker en heel gezellig! Voor herhaling vatbaar dus...


Kids hadden pizza (altijd goed) en wij zelfgemaakte uiensoep en daarna zalm! Lekker!
Ik had zelf ijs gemaakt en dat meegenomen als verrassing..


Heel simpel, ca 500 ml slagroom kloppen zonder suiker. En daar doe je van die schuimkoekjes bij in. Met de feestdagen heb je vaak van die mokkakransjes, die zijn ook zo lekker. Maar deze zijn er nu niet, dus heb ik er chocobatons erbij gedaan. Wel eerst de koekjes goed kapot maken. Erdoor roeren, in een cakeblik of leuke vormpjes en dan in de vriezer. Lekker!

En ik wordt zo bij van anjers, lekker ouderwets.
Het vaasje links kreeg ik cadeau van Bloemar. Mooi hè.


Tot slot kwamen mijn ouders, oom en tante terug van een weekje Tsjechië, en een mevrouw die ze goed kennen heeft gelukkig weer nieuwe sloffen voor mij gebreid, want de oude waren helemaal versleten.
Ik ben er echt bij mee, de kleuren vind ik geweldig! Danke schön mevrouw Mala!

Dus was het een goed weekend, het laat me bijna doen vergeten dat: de lockmachine sputterde, de labels mislukte (die ik wou strijken). De naaimachine niet meewerkte en ik geen foto`s kon uploaden om gisteren dit bericht te tikken.....

Mmmm, vandaag is een nieuwe dag! En wat zeg ik: met alle foto`s, geen probleem! :)

Ben benieuwd wat de rest van de dag brengt.... :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten