donderdag 26 april 2012

Opgeruimd staat vrolijk!

Ik had vorige week een opruim woede (ongelooflijk!), dus heb ik mijn stoffen eens netjes geordend. De helft lag in de klepbank en de andere helft lag boven op de kast. Heel irritant. De hele klepbank is uitgemest, kwam nog leuke vergeten stofjes tegen :) en ik heb alle stoffen boven op de kast gelegd.
Het staat heel vrolijk..


Nu kunnen we vanaf de eettafel zien wat er in de 'winkel' is, en ik heb de bestellingen van de meiden dan ook al binnen. Ik had ook nog niet genoeg ideeën..



Er zitten nog stoffen bij van toen ik een baby was. Lekker ouderwets. En zie je die hangers, deze vond ik een poosje geleden bij de kringloop. Voor 0,20 cent per stuk, goede buit!

3 opmerkingen:

  1. Lijkt verdacht veel op mijn kast, alleen die van jou is veel geordender (hmmm, schrijf je dat zo???) dan die van mij :) Zoveel lapjes, zoveel ideeën, nu moest alleen een dag nog 36 uur hebben.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoveel stofjes, tof. Ik vind trouwens die kapstokjes erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed geordend uit! Leuke stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen