vrijdag 4 mei 2012

Verstandig!

Laatst zag ik deze zelfgemaakte ketting, en ik vond hem gelijk al enorm leuk. Maar het kwam er niet van. Mijn to-do lijst is groot en er komt telkens weer bij.
En toen zij me laatst er nog eens aan herinnerde dacht ik: Vandaag is de dag :)
En het is echt een goed idee omdat je zo je oude t-shirts weer kunt gebruiken, of recykleren zoals ze dat noemen met een heel leuk bedacht woord. Niets onnodig weggooien maar hergebruiken.
En al zeg ik het zelf, ik vind de ketting heel leuk!



Het maken ging niet zó makkelijk als het eruit zag bij het voorbeeld, maar goed. Ik heb nog tricot liggen in een aantal kleurtjes, daar ga ik er ook maar wat van maken.

Nu ik jullie zo goed bewust heb gemaakt van het hergebruiken ;) heb ik nog een goede tip!
Fair Trade.. Daar kan geen stichting tegen op!



Ik was dus bij de Wereld Winkel deze week en ik had, zoals jullie ongetwijfeld begrijpen, gewoon een nieuwe boodschappentas nódig! :)
Niet alleen bij de Wereld Winkel heb je Fair Trade producten. Bij ons in de supermarkt heeft het eigen merk zelfs het Fair Trade-merk. Goed hè?

3 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal en coole boodschappentas! Die kun je inderdaad niet laten liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik mijn tricootjes nou eens bij jou breng.... :)
    Grapje, hij is wel heel erg leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw sjaaltje is toch wel erg geslaagd hoor, knap gedaan!!
    liefs Iris

    BeantwoordenVerwijderen