dinsdag 9 oktober 2012

Kiekeboe!

Nou.. eindelijk daar ben ik weer. Het heeft lang geduurd en gek genoeg kreeg ik er ook nog volgers bij!!
Heel erg leuk en welkom!! Ik heb gewoon 40 volgers!!!
Hoog tijd voor een give away.. (maar daarover later meer)

En waar ik nou was?? Gewoon thuis, doodmoe en KOTSmisselijk.
En wat deed ik zoal?? Niets (nou ja zo min mogelijk dan, met 3 kids die er nog lopen) dan alleen liggen op de bank, en lach niet... kijken naar 24 Kitchen. Weken lang. Raar toch zwanger zijn, heel misselijk zijn en toch naar een kookzender kijken :)

Maar sinds een week of twee gaat het een stuk beter, ik wordt niet meer zo ziek door naar het beeldscherm te kijken! Ik hou mijn eten binnen en het huis is weer op orde! Ik begin weer te denken aan de naaimachine..

We hebben ook opruiming gehad want wat heb je op een gegeven moment toch een hoop rommel en ja ik kan bewaren. Maar nu niet meer, alleen het hoognodige (vind ik dan ;). We hebben dus alles naar de kringloop gebracht en ik heb natuurlijk ook weer wat meegenomen. 
Ik moet zekers niet overdrijven!!!!

Een lief meisje, ze lijkt precies op de dochter van een vriendin.. Die ogen!

Mooie slopen en lakens voor een prikkie!!

En vogeltjes welke ik kan plakken op een bordje, ik heb het ergens gezien maar weet niet meer waar.
Ik vond het zo'n goed idee!
 

De kamer van de meiden is ook bijna klaar, ja het heeft even geduurd ;) en ik krijg zelfs een knutselhok! Whoeha! Maar ook daarover later meer.

En de achterwand van de kast in de keuken heb ik een vrolijke kleur gegeven.
Zo kan je het witte servies beter zien en als ik er zat van wordt schilder ik het wel weer over..






En nu stop ik want Joep is morgen jarig dus werk aan de winkel!
Fijne dag allemaal...

8 opmerkingen:

  1. Gelukkig gaat het nu wat beter.
    Dat mooie verzamelingetje servies komt zoveel beter uit. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke slopen en lakens! Geweldig die printjes :) En je kast is ook supermooi! Goed idee om de achterwand geel te schilderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En nu komt de leukste tijd van zwanger zijn!
    Plannen maken en niet meer zo misselijk!
    Geniet er van...voor je het weet is het enkel een herinnering, snif...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeee Marloes, wat fijn je weer te 'zien!' We hadden je in de winkel ook al gemist, en stonden al bijna op het punt je te bellen; zullen we wel...zullen we niet...Is dat raar....Fijn dat het nu weer goed met je gaat, dus we gaan je vast wel weer zien!!
    Hele fijne verjaardag morgen en geef Joep maar een knuffel van ons, vindt ie vast leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je er weer bent enwat goed dat je misselijkheid weg is.Leuk die kast met toffe spulletjes!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk! Dat meisje heb ik ook en ze lijkt ook precies op mijn dochter! (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer beter bent!! En wat gaaf die gele kleur van de binnenkant van je kast!! En dan die stofjes.. ook al zo leuk!! (ik vind het momenteel vooral leuk omdat ik nu zelf ook een naaimachine heb.. en dan ga je dus bepaalde dingen, zoals deze stofjes, met nog meer interesse bekijken!!) Je gaat er vast wat leuks mee doen!?!! Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even neuzen bij de kringloop heerlijk vind ik dat , je hebt leuke dingen gescoord.
    Je servies komt mooi uit zo in de kast.

    BeantwoordenVerwijderen