maandag 10 december 2012

CYB

Vorige week ging eindelijk Sinterklaas weer op de boot naar Spanje :)
Nee, niet dat ik dat geen gezellige tijd vind maar de kinderen waren maar niet te stoppen. 
En niet alleen die van mij, allemaal.  En overal, op school, in de gymles.
Teveel energie momenteel voor mij misschien? Al heb ik (goddank) meer moeders horen klagen, die ook tussen 2 haakjes NIET zwanger zijn. :)

En de dag na Sinterklaas werden we wakker in winterwonderland met allemaal sneeuw.
Welkom kerst! Wat een cadeautje! 
Heb jammer genoeg geen foto's gemaakt.

En nu staat dan ook onze kerstboom, ik kon hem gratis ophalen. Leuk toch?
De meiden konden niet wachten met optuigen, en dat was wel letterlijk.
Ze begonnen met ballen hangen, en waren druk in de weer alleen hing alles onderin.
Heel grappig.

 De foto is jammer genoeg een beetje donker, de zon wou zich niet laten zien vanmiddag..
Maar de boom is lekker kitsch en fleurig. Zoals we het graag zien.
Ik vond nog een oude mand in de schuur, ik zit te denken om hem half of helemaal wit te schilderen.
Lijkt me wel wat.


Met echt oude kerstballen die ik pas van mijn oma kreeg.

Ik heb zin in kerst, gezellig. Lekker vakantie, genieten van elkaar.
Ook uitkijkend naar aankomend jaar, als onze vierde wordt geboren.
Ik tel mijn zegeningen..

Ook stilstaan bij diegene die iemand moeten missen. Hoe moeilijk zal het zijn nu..
Het is vreemd, ik hebt nieuw leven in mij groeien en ander leven gaat.
Ik zal kaarsjes voor hen branden.

 
Wil je meer zegeningen zien? 
Kijk eens bij Anki voor de rest van de deelnemers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten