vrijdag 28 december 2012

Vakantie...

Kerst was gezellig en vooral, heel fijn, zonder stress.
Eerste kerstdag met familie, iedereen die een gang al voorbereid had, dus niet veel werk. Zo fijn!
Het eten was ook heerlijk en dat doen wij graag... lekker eten :)

Tweede kerstdag hadden we heerlijk niets en dat deden we dan ook.
Mijn lief zat te struinen op het internet naar mooie campings.. Ja, hij denkt nu al aan de zomer..
Ik heb geborduurd. Weer leuke spreukjes, gevonden op pinterest.
Dat is toch echt zo leuk!
 
 Ik had nog een mooie oude lijst, ik heb het een mooi plekje gegeven in de woonkamer.

 

 Stofjes die ik vond bij de kringloop.


Wat zal ik gelukkige kinderen hebben ;);)!!!!!

5 opmerkingen:

  1. haha, die laatste spreuk is geweldig!Mooie borduurseltjes heb je gemaakt!groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je kerst gezellig was! Ik moet lachen om die laatste spreuk :)
    Ik wens je alvast een geweldig 2013 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke stofjes en ja, bij mij zijn ze dan ook vast gelukkig ;-) Fijn jaar voor jou en je liefjes.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen