dinsdag 8 januari 2013

De kamer van Joep..

Een binnenkijker... Als eerste de kamer van Joep.
Net als de meiden (dat laat ik nog zien) slaapt hij nu ook in zijn nieuwe kamer.
 Nu alleen de babykamer nog en dan is de grote wisseltruc in ons huis klaar.. :)
Met nog maar 8 weken te gaan moet het lukken, lijkt me..

Het bedje ooit al eens gekocht bij de kringloop voor, hou je vast:  € 4,95.
Ik had een slinger gemaakt  (beetje onduidelijk, bovenaan) van kleurstalen
die je bij de Gamma gratis mee kan nemen. 
Dubbelvouwen en met de naaimachine er overheen. Eitje!


En die ganzenlamp, ik kon hem niet weerstaan. 
De boekenplankjes zijn kruidenrekjes van Ikea, ik zag ze hier en daar verschijnen op een aantal blogs.
Super idee!


De eerste schoenen van Joep en een leuke trekpop die ik al eens van mijn lieve tante Ria kreeg.
Die tas kochten we voor Joep toen we laatst bij een concert waren van Go back to the zoo. (Super band!!)
Joep vind ze ook heel gaaf, de apenband noemt hij ze..
Grapjas.

5 opmerkingen:

  1. Haha, de apenband! Cool! Een hele mooie kamer heeft Joep... :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kamer heeft Joep. Die kruidenrekjes vind ik een leuke tip :).
    Succes met de laatste weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kamer! En die ganzenlamp.... Hoe tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super kamer,ik heb er wel wat mee veel resultaat voor weinig, die kruidenrekjes ,top idee,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen