donderdag 27 juni 2013

Uitslag give away!! (eindelijk)

Het is al bijna 6 juli i.p.v. 6 juni...
De weken vlogen voorbij en het was mega druk.
Daarover later meer..

Want eerst de winnaar van dit hieronder???

Lenicka van Mol-Hoeks

Gefeliciteerd, ik hoop dat je er blij mee bent!
Wil je mij een mailen naar info(apestaartje)juffrouwsill.nl dan stuur ik het je toe.


En waarom waren we dan wel zo druk nou..
hierom..

Gezellig staan op de Hip en Handgemaakt Markt in Deventer.
Weer samen met een vriendin Kirstin (klik)

 
Ik had posters en foodlabels (stickers voor bijv. op potje zelfgemaakte jam) laten 
drukken en de reacties waren echt heel gaaf!




Je kan ze bestellen (posters, wenskaartjes, foodlabels)
via mijn website (stoer hè)


En je leest het wel vaker dat bloggers elkaar dan tegenkomen..
Ik had dat ook die dag, heel gezellig stonden wij tegenover die onwijs 
gezellige kraam van Kersjes en Kleine Gelukjes.
Voor herhaling vatbaar..

Naast ons stonden de dames van Su & Jill.
Zij hadden ook hele leuke stofjes, zelfgemaakte poppen, vilt.
Ze geven ook workshops.
Ik kocht er 2 stofjes en maakte er dit kussen van..

 
 


Heerlijk die kleurtjes!

 
En nog meer leuks want onze vrienden gingen 
trouwen en wij waren getuigen! 
Wat een eer...

 
 Zo mooi om te zien.. 
Ze hebben 3 zoons en die waren helemaal door het dolle.. geweldig!
Onze meiden vroegen dus ook: Mam, wanneer gaan jullie trouwen?
"Vraag maar aan je vader" (hint hint hint... hij komt alleen nog niet aan)
Pfff... mannen.... :)

Mijn vriendin vroeg mij of ik 2 ringkussentjes wilde maken,
zodat de oudste 2 papa en mama de ringen konden brengen.
Maar natuurlijk wou ik dat!! Zo zijn ze geworden:


Ik heb een beetje blauw gebruikt omdat ze 3 jongens hebben en om diezelfde 
reden ook niet te veel kantjes en frutsels.
Vond ik toch te meisjesachtig..

Het was echt een geweldige dag!

4 opmerkingen:

  1. Je bent zeker mega druk geweest maar wel met erg veel leuke momenten/dagen!!
    Heb zelf gisteren ook op een braderie gestaan (zie verslag op mijn blog). Heerlijk is dat toch, de gesprekken met mensen, de complimentjes, uitleg geven over het een en ander.
    En tjee, inderdaad stoer zeg, je eigen website, heb er direct even op gekeken, erg leuk!! Ik houd 'm in de gaten hoor!!
    Groetjes Patricia
    p.s: Leuke stofjes voor het kussen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat leuk, nu zie ik de chaos eens goed van onze gezellige kraam Kersjes en Kleine Gelukjes ;-)!!!
    Jouw poster hangt nu bij ons in de keuken, zo gaaf!! Hopelijk zien we je weer op de HipenHandgemaakt Markt in Hengelo. En.... bijna vakantie -> uitrusten????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn allemaal heel goede redenen om de uitslag iets te verlaten. Wat ben je goed, leuk en druk bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kussen is leuk geworden :) Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen