woensdag 28 augustus 2013

#100daysofsisters

ik zag het bij Elske en Wimke
zijn bedachten een Instagram uitdaging om elke dag
100 dagen lang
een foto te plaatsen met het thema zussen.

ik vond het echt een heel leuk idee en besloot mee te doen
 

en omdat Joep elke keer vraagt: "mag ik Sam op schoot.."
en ik dat vervolgens doe, hij dan vraagt: "maak je ook een foto.."
besloot ik dat ook met broertjes te doen.
want.. hoe kan ik nou elke dag onze meiden posten en niet onze jongens..
vandaar.. dus bij deze..


doen jullie mee...?

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! En Instagram maakt zo'n foto altijd zo idyllisch hé! Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk idee om het met broers te doen. Dat ga ik volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het op IG al voorbijkomen. Heel gaaf idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke blog ik kwam u tegen via andere bloggers...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin cetak buku murah wish you deign to visit my website, thank you :) cetak buku umroh haji

    BeantwoordenVerwijderen