woensdag 21 maart 2012

Blommen

 Soms zijn er ideeën waarvan je denkt, ik wou dat ik dát bedacht had!



Deze bedoel ik nou,  is dit geen super idee! Ik vind ze zo schattig. Ik zag ze bij haar en haar.
Ze zijn ook niet moeilijk te maken, en ook heel leuk om cadeau te geven.
En ik had nog restjes liggen van stofjes wat natuurlijk weer eens niet weg kon gooien.. gelukkig maar want nu kan daar allemaal blommen van maken.
Ik heb ze vorige week gemaakt, het was 'officieel' het laatste wat ik gemaakt heb met de oude naaimachine.
Over de nieuwe later meer..

Voorste bloem, blauwe stof van Ikea, de roze stof is van NoeKs.
Linker bloem, rode stof van Ikea, de grijze gebloemde stof is van Petit Pan, gekocht bij Vermiljoen.
Rechter bloem, gebloemde stof van Megastoffen uit Rijssen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten