dinsdag 20 maart 2012

Count your blessings

Anki van Zilverblauw bedacht 'Count your blessings'. Zij schrijft elke week over dingen wat je gelukkig maakt. En vanaf nu mag ik daar ook aan meedoen!
En I'm surely counting my blessings want mijn wens, die ik stilletjes in gedachten had tijdens oud en nieuw, is uitgekomen. De zwangerschapstest van onze vrienden gaf positief! Na een tijd van onzekerheid en een aantal teleurstellingen is het gelukt! Ik ben zo gelukkig voor ze..

En wat me nog meer blij maakte was afgelopen weekend.
We zijn met mijn familie naar de Ardennen geweest, het was een cadeau van mijn broertje, zijn vriendin en ons. Omdat 'onze vaders' (mijn vader is van een eeneiige tweeling en ze doen alles samen) afgelopen januari  samen 130 jaar zijn geworden. We hebben alleen weinig kunnen doen, omdat onze Tess zaterdagmiddag al 40 º koorts kreeg en we zijn bijna het hele weekend in ons huisje verbleven maar het was heel gezellig en we hebben veel gelachen.

Met lekker eten en de nodige wijntjes, borrels en biertjes was het goed toeven!
En niemand leek het erg te vinden.
Mijn familie is makkelijk en dat is fijn. Ze kunnen je hun ongezouten mening geven (daar hoor ik ook bij) maar ze kunnen van niets, iets maken en er zijn bij ons nooit verplichtingen. Als je wilt komen, dan kom je. Zo niet, is het ook goed.


 
Kijk voor meer Count your blessing bij Anki.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten