maandag 12 maart 2012

Borduren..

Voor mijn weer opgepakte naaimanie borduurde ik vaak zoals dit:


Floor kwam er vanochtend zelf mee; mam, mag ik please dit shirt weer eens aan.
Ik vond het nl. nogal koud voor de winter maar nu het weer iets aangenamer begint te worden kan het wel.
En zie haar eens zoet lachen, ze zal wel gedacht hebben: ik ga niet weer met zo`n boos gezicht op jouw blog..


Ook deze prinsessenjurk valt echt in de smaak, jammergenoeg wordt deze Tess te kort.
De mouwen zijn nog wel lang genoeg maar de jurk is te kort. Ik wil er wat onderaan naaien, zodat het weer een mooie lengte krijgt. Ik weet alleen nog niet helemaal hoe en wat....


Je ziet dat het draad een beetje versleten is.. ja prinsessen hè. Dat willen ze altijd aan..


Het shirtje is van de Hema en de jurk is van JNY design. Het is een zweeds merk, geloof ik. Ik kocht het destijds bij Omstebeurt maar kleding verkoopt ze niet meer. Ze heeft wel een hele leuke andere winkel.



1 opmerking:

  1. leuke blog! leuk he meisjes :)
    en de waard is een wereld apart :) heb zoveel zin om te kamperen!

    BeantwoordenVerwijderen