zondag 11 maart 2012

Wwwwwhhhoehaaa!!!

Mijn naaimachine, mijn oude vertrouwde naaimachine.
Ik heb hem jaren geleden van mijn moeder gekregen en zij heeft hem weer toen ze 15 jaar was tweedehands gekregen. En deze doet het nog steeds ongelooflijk, maaaar hij gaat alleen rechtdoor.. soms een keertje achteruit.. heel soms een zigzagje. Dat is het, daar moet ik het mee doen.

En ik wil zo graag mooie knoopsgaten, of smockwerk, of jurkjes, of ondergoed  (die van Van Katoen) van tricot maken, alleen dat gaat niet en ik heb het geprobeerd maar het wordt gewoon niet netjes.
Om nog maar niet te spreken van mijn humeur DUS heb ik mij gisteren een nieuwe naaimachine gekocht!
En ik ben zo blij... zo blij.. ik kan gewoon niet wachten tot ik hem heb!

Ik ben naar een winkel 2 dorpen verderop gegaan, alleen waren ze daar gestopt met naaimachines verkopen omdat ze niet meer tegen het internet aankonden.
Ze hadden er alleen nog een aantal van 'vroeger' voor de sier staan boven op de kasten en ECHT WAAR, je gelooft het niet. De mijne stond er ook tussen!!!!


 Vintage is ie wel, hè. Gewoon hip!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten