woensdag 13 juni 2012

Goede buit!!

Terwijl ik met een scheef oog naar de voetbal kijk wil ik jullie toch nog even wat laten zien.
Ik ben gisteren naar de kringloop geweest en de meiden blij gemaakt met meubeltjes voor de barbies, voor Joep een knikkerbaan en het allerleukste toch wel dit:


Oude Knippies, uit 1975 en 1977.
Even een paar foto`s, gewoon om jullie jaloers te maken ;)



 Zie die klompjes..







En deze foto met stof waarvan ik, zoals je kan zien, bijna dezelfde heb. 
Mijn moeder had het nog uit mijn babytijd. 
Ik had het al eens gezegd maar nogmaals dat bewaren heb ik van haar, moge dat duidelijk zijn...

6 opmerkingen:

  1. Leuk :) Zo'n broekpakje, als op de derde foto rechts had ik ook, van spijkerstof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van een goed buit gesproken, tof zeg. Die knippie van vroeger echt de moeite en wat een leuke kinderschoenen staan daar in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed buit! Ben je wel eens bij 'wawollie' geweest in Goor, daar is ook veel oude 'leuk'!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al zoveel over watwollie in Goor gehoord. Binnenkort zal ik daar maar eens naar toe gaan.
    Bij ons in de stad is de kringloop niet meer leuk. De prijzen die ze ergens voor vragen zijn belachelijk hoog en ze hebben ook niet veel leuke dingen.
    In Wierden zit ook een leuke kringloop.

    Groetjes Bloemar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och die jas met die rode laarzen!!!! Mijn god, wat een buit, wat ben je een gelukzak!!!!

    BeantwoordenVerwijderen