dinsdag 12 juni 2012

Schoolreisje..

Vandaag zijn Floor en Tess op schoolreisje geweest.
Het thema was oranje, en ik had beloofd oranje rokjes te maken dus heb ik maandagavond (natuurlijk weer op het laatste moment) nog 2 rokjes genaaid en zie hier het resultaat...


Uit hèt boek natuurlijk (jullie snappen mij).
De rok van Floor is een pandenrok, aan de binnenkant afgewerkt met een engelse naad en ik ben fan, want dat valt echt mooi. Ik ben nu al bezig om zo eentje voor mijzelf te maken.
Voor Tess maakte ik een A-lijn met steekzakjes. Dat staat altijd zo lekker pittig, past precies bij haar ;)

En ik vind ze heel leuk gelukt en ze staan ook echt heel leuk en nu komt het...  MAAR ze krijgen ze net over hun billen, dus zal er toch een rits in moeten. Gatsie, uithalen... ik vind dat echt niks.
Tsja... waarom zal ik het ook beter hebben als jullie!!!

1 opmerking:

  1. Wat zien ze er geweldig uit. Ik heb hier ook een rokje liggen dat net over haar billen geraakt, ik zie er ook op tegen om het los te maken.

    BeantwoordenVerwijderen